Diana et Minerva, clarae deae et Italiae et Graeciae sunt.
Diana, Latonae filia, silvarum viarumque dea et ferarum regina est. Pharetram et sagittas semper gerit, in silvis errat, sagittis feras necat. Interdum dea Diana, ira capta, saeva est, quare Italiae et Graeciae incolae deae iram multis hostiis placant.
Minerva, Iovis filia,sapientiae dea est, quare magna cum reverentia ab Athenarum incolis colitur. Athenae enim litterarum et philosophiae patria sunt. Athenis etiam Musae, artium deae et poetarum patronae, maxime honorantur. Sed Minerva etiam belli dea est: nam pugnas cruentas amat, galeam et loricam gerit, hasta pugnat.
Versione tradotta
Diana e Minerva sono celebri dee sia dellItalia sia della Grecia.
Diana, figlia di Latona, è la dea dei boschi e delle strade ed è la regina delle bestie. Porta sempre la faretra e le frecce, vaga per i boschi e uccide le bestie con le frecce. Di tanto in tanto la dea Diana, presa dallira, è violenta, per questo gli abitanti dellItalia e della Grecia placano lira della dea con molte vittime.
Minerva, figlia di Giove, è la dea della sapienza, per questo è venerata con grande riguardo dagli abitanti di Atene. Atene infatti è la patria delle lettere e della filosofia. Ad Atene si onorano anche le Muse, dee delle arti e patrone dei poeti. Ma Minerva è anche la dea della guerra: infatti ama le battaglie cruente, indossa lo scudo e la corazza e combatte con la lancia.
- Letteratura Latina
- Maiorum Lingua A
- Versioni dai Libri di Esercizi